Espinacs amb gambes i formatge ratllat

Espinacs

Foto: Laurel Fan (Flicker)

Ingredients:  espinacs – alls – gambes – formatges de diferents menes ratllats – oli i sal – panses de corint (opcionals).

Poseu a bullir els espinacs. Una vegada cuits poseu-los a escórrer. Mentrestant en una paella poseu-hi una mica d’oli i afegiu-hi els alls. Quan comencin a agafar color, afegiu els espinacs i si voleu les panses. Quan gaire bé s’hagi reduit l’aigua dels espinacs, afegiu-hi les gambes pelades (millor que no siguin gaire petites).

Una vegada reduïda l’aigua que han deixat anar els espinacs i les gambes, aparteu-ho el foc i poseu-hi per sobre els formatges ratllats. Els formatges es desfaran, i llavors el plat ja estarà preparat per menjar o per posar-lo a la carmanyola un cop s’hagi refredat. Es un plat fàcil, ràpid i complet. A més, no perd el gust ni queda ressec quan s’escalfa al microones.

Font: revista Funció pública (departament de Governació Generalitat de Catalunya)

6 comentaris

Filed under Receptes bàsiques

6 responses to “Espinacs amb gambes i formatge ratllat

  1. Hi there it’s me, I am also visiting this site regularly,
    this web page is genuinely good and the users are actually sharing nice thoughts.

  2. Your style is really unique compared to other folks
    I have read stuff from. I appreciate you for posting when you’vegot the opportunity, Guess I will just bookmark tthis page.

  3. I’m not certain where you’re getting your info, however good topic.
    I needs to spend some time studying much more or working out
    more. Thanks for fantastic information I was looking for this
    information for my mission.

  4. What’s up, constantly i used to check website posts here in the early hours
    in the daylight, because i enjoy to find out more and
    more.

  5. I blog often and I seriously thank you for your content.
    The article has truly peaked my interest. I will book mark your blog and keep checking
    for new details about once per week. I subscribed to your
    RSS feed too.

  6. Heya just wanted to give you a brief heads up and let you
    know a few of the images aren’t loading correctly.
    I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different web browsers and both show
    the same outcome.

Deixa un comentari

